söndag 24 januari 2010

sommarplaner

Vårvintern brukar alltid kännas grymt lång. Det är kallt å mörkt och man skulle helst gå i ide och vakna upp igen till våren!
Under tiden man väntar på värmen kan man ju drömma lite om sommaren och göra lite planer.

Det som jag har tänkt göra i sommar är: jobba ca halva sommaren och ha keikkor resten. Och så vill jag på någon slags semester också. Vi har funderat med tjejerna att åka på en spontan roadtrip, bara sätta sig i bilen och köra utan något bestämt mål!

Jag fick iden när min pojkvän berättade att han hade åkt iväg en gång på roadtrip med en kompis, då sa jag att det skulle jag också vilja göra nån dag.
Han påstod att vi flickor inte skulle fixa att bara sätta oss i bilen och köra iväg, utan att allt skulle behöva vara så planerat och uttänkt med resan.
Och sån vill ju inte jag vara, jag vil ju visa att jag också skulle klara av det!
Utan att ha förbeställt hotell och evenemang!
Så det är planen, eller snarare ett löfte till mig själv i sommar att åka på tjejroadtrip!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar