söndag 17 april 2011

joo..

Jaha, min blogglusta har på något sätt inte riktigt infunnit sig de senaste dagarna. Visst har jag saker jag kunde berätta om, men jag har bara inte haft lust.
Det som känns aktuellt just nu är, surprise surprise våren har kommit och visst är det skönt och varmt väder, jaaa oj oj det är ungefär vad alla pratar om just nu!
Hos oss har vi målat garderoben och vårstädat lite grann. S börjar förbereda sig för sin tio dagars Belgien/Tyskland resa och jag försöker koncenterara mig på de sista veckorna i skolan och slutkonserten. "de e mycke nu" som oftast.. men det gäller att kunna fokusera och jobba hårt när det gäller och sen slappna av emellanåt.
Imorgon ska jag boka resa åt S och mig till London, det blir en minisemester i mitten av maj när allt har lugnat ner sig, ska bli riktigt skoj att äntligen få komma iväg nånstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar