fredag 17 juni 2011

hELg

Fredag och helgen på inkommande! S stack just iväg till provinssi för att festivala över helgen så nu är jag all by myself!:( eller :)? Har nog tänkt åka till staden ikväll och njuta på nån terass med någon eller några. Imorgon är det avslutningskonsert med lägerbarnen och jag hoppas verkligen de har koll på sina tre ackord så vi klarar oss igenom rocking all over the world! I helgen är jag annars ledig förutom en övning på söndag. Nästa vecka kommer jag att spela in "röst" till ett språkprojekt för invandrare. Jag kommer att tala in rollen "Yrsa", kommer bli intressant!
Efter det är sommaren ganska öppen, förutom alla keikkor jag har.. Känns ändå ganska sköönt att inte ha något inplanerat till hösten än, jag kan ju göra precis vad jag vill nu! ska gå ut och ta mig en funderare..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar