fredag 23 september 2011

min helg

Oj, vad veckorna går snabbt när man har mycket program. Så sitter jag här ännu en fredag och är helt slutkörd! Men det blir bättre efter det här, har jag bestämt.. Första perioden av tre är till ända i skolan och nu känns det som jag har läget någotsånär under kontroll. 13 veckor kvar av vikariatet och sen tar jag julledigt! Det är ju inte så att jag räknar dagarna och vantrivs, tvärtom så gillar jag läget nu, bara jag skulle ha lite mera ledig tid!
Såhär ser min helg ut:
Nu- till sångstudion och öva på en grej
lördag- öva mera och sen åka till Forsby och ställa till bastukväll, På kvällen efterlängtad bastukväll med fotbollslaget!
söndag- till Vasa och sjunga in en låt i Midas studio. På kvällen hitta på nåt med S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar