lördag 5 november 2011

jobbar dag

Tiden bar far iväg, har nu suttit sen 10 imorse och rättat musikprov och nu är jag äntligen klar! Nästan 100 prov rättade. Ska åka mot staden nu och skolan, har saker att fixa i gymnasiet så bäst jag gör det nu så blir det ingen panik på måndag morgon..
Jag är in i den mest hektiska perioden nu vad gäller skolan och studion. Alla rycker och drar i en från alla håll så det är svårt att hinna med, men jag gör så bra jag kan iaf:) Så länge det är mera roligt än jobbigt så är det Ok!
Men jag har funderar hårt på att ta en semester efter julen till något varmt ställe, en sista minuten. Skulle bara behöva resesällskap.. men kan faktiskt tänka mig att åka helt själv också! I mitten av december far jag över till Stockholm och hälsar på min Sina så liten kort weekendsemester då iaf.
Nu te o kaka paus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar