lördag 7 juli 2012

en dag

Idag har jag hunnit vara och sjunga på en vigsel i Munsala kyrka som var väldigt fin och rörande. Speciellt när brudgummen plockade fram gitarren efter äktenskapslöftena och sjunger kärleksvisan för sin brud. Oj oj, min näsa började rinna och jag var passligt tagen när jag sen skulle stiga upp och leverera You raise me up. som för övrigt är den svåraste sången jag hittills råkat ut för. MEn, det gick bra, tack vare den fina akustiken och pianisten som backade upp mig! Huh.
Var en vända till andra sjön och stekte lite och kollade på när Simon satte Hannah i sjön (träbåten) Äntligen blir det att å fara och vara på sjön, Som jag väntat!
Nu iväg till Forsby för att kolla på Dimitri Keiski som uppträder på danslaven. Han vann true talent i Sverige i år och var dessutom min lärare på Kulturama när jag gick där för typ 5 år sen. En mycket trevlig man och väldigt duktig sångare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar