fredag 21 september 2012

dagens dos av inspiration

Idag är en bra dag! Jag kom just hem från Vasa efter att ha varit på Musik och talang. Jag har suttit hela dagen och lyssnat på intressanta föreläsningar och minglat med musikfolk. En härlig stämning och många kända ansikten. Roligt att ha hela Österbottens musikliv under samma tak. där fanns studerande, musiker, lärare, producenter, låtskrivare, media folk.. ja alla som har något med musik att göra! Ett ypperligt tillfälle med andra ord att träffa folk och skapa nya kontakter. Jag var även via Smedsby på vägen dit och kollade på ett vitt Fazer piano!! Det var precis det jag sökte så jag tror nog det blir affär. Längtar efter att få hem det i vårt vardagsrum i hörnet och kunna sätta mig och spela precis när jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar