måndag 5 november 2012

Me go

Idag har jag varit riktigt effektiv och fått prickat av flera saker på min to-do list. Jag är snart, snart klar med utbildning 1/2 som leder till licensierad mental tränare. Imorgon skickar jag in min sista tenta för den första utbildningen och sen får jag hem ett nytt paket med härliga böcker, dvd och cdn. Mitt mål är att bli klar senast den sista juni med hela utbildningen. Det är perfekt att vara hemma måndagar och studera, jag hinner även fixa med allt annat som att planera veckans lektioner, maila, ringa och fixa. Förresten var vi ut i helgen, till Melody, wohoo.. not! Innan hade vi tjejkväll hos Sofia, det var härligt att få träffas och prata av sig. Vi får nog träffas snart på nytt, för samtalsämnen tar aldrig slut! Bjuder på en bild fr. krogen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar