måndag 29 april 2013

Måndag morgon!

En bra start på veckan! Efter en veckas uppehåll med träningen eftersom jag varit förkyld startade jag dagen med ett styrkepass på gymmet. Tungt, men som vanligt skönt efteråt:)
Under förmiddagen har jag fixat med räkningar, mailat, ringt och kollat över vad som bör göras denna vecka. Jag har lyckats få en keikka bokad och fått ett jobberbjudande redan idag. Det verkar som om folk börjar vakna till liv nu och tar tag i det som ska ordnas till sommaren/hösten.
Denna sommar kommer jag inte att jobba något extra (som tidigare år sen jag var typ 13 år) utan bara göra keikkor och vara några dagar som sånglärare på ett musikläger. Det ska bli så nice! Dessutom kommer jag också att jobba på skivan som ska spelas in i sommar, läsa klart min utbildning och planera inför hösten. Oj, så nog har jag att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar