tisdag 1 oktober 2013

snart så...

Målet var att öppna sångstudion på nya stället idag 1.10 men eftersom golvet inte torkat ännu så har vi inte kunnat gå in och fixa resten. Men imorgon kväll satsar vi på att det ska vara gångbart och då återstår tapetsering av en vägg, sätta fast taklister och ta in alla saker som bara väntat på att få sin nya plats. Lite smått kommer även att fixas med tiden och om tre veckor tänkte jag ha invigning för vänner och familj. Jag har försökt fixa med annat så länge, t.ex. beställt ny skylt, monterat ihop möbler, spånat på ny hemsida m.m. Tanken är att jag ska göra en hemsida i bloggformat för sångstudion där alla nödvändiga uppgifter finns men också att jag kan gå in själv och uppdatera vad som händer i företaget och min vardag. Kan då hända att denna blogg försvinner, jag får se..
Nu ska jag fortsätta fundera! Ha det bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar