torsdag 20 januari 2011

framtiden?

Det är lite skrämmande att tänka på vad man ska börja syssla med efter att man gått färdigt lärarutbildningen, förhoppningsvis till våren. Jag har flera ideer och valmöjligheter, kanske för många och det är väl det som är det svåra. Jag skulle åtminstone vilja börja jobba så jag skulle få en fast inkomst. Jag vet ju att jag vill och behöver få fortsätta med musiken/sjungandet på något sätt, men i vilken mån vet jag inte. Så skulle jag vilja vidareutbilda mig, helst på distans inom något psykologisk, musikrelaterat. Har kollat runt lite på nätet vad som finns och visst finns det en djungel av kortkurser och längre utbildningar i Sverige, förståss!
Jag vet attmanar hela livet på sig att utbilda sig och lära sig nya saker men ändå känns det som att det är nu strax man borde göra det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar