tisdag 18 januari 2011

Oh happy day!

Detta har varit en riktigt superdag, egentligen har inga stora saker hänt men det känns bara så bra! Har undervisat idag både i skolan och i arbis och jag märker hur mycket jag njuter av att få undervisa och jobba med ungdomar.Ibland kan det kännas lite tung före man börjar, men sen när man håller på så känns det som om tiden alltid tar slut för fort. Det ger en så mycket och man blir alltid på så bra humör efteråt!
Andra saker jag kan pricka av min: to do list är att jag klarade dirigeringstenten. Shit vad jag var nervös, min hand har nog aldrig skakat sådär förut, but I passsed! Har även hittat handledare till mitt slutarbete Tine. S, ska bli riktigt roligt att bolla ideer med henne. Så har jag fixat med min praktik. PÅ måndag ska jag åka till Estradskolan i Kokkola och se hur de jobbar där, ska bli mycket intressant. Det känns lite som att allt händer nu på en gång och min almanacka blir bara fullare och fullare, men jag trivs bäst så också. Nu ska jag ta och chilla lite resten av kvällen..
Läste ni förresten om min stora syster på öt idag? Mycket kloka ord, stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar