måndag 14 februari 2011

måndags tankar

morgonen började med musiklektion i gymnasiet, det här var första lektionen jag fick hålla alldeles själv och det gick bra, skönt! På torsdag har jag min andra lektion och därefter har jag gjort klart min praktik i grundskolan. Sen återstår att sitta med på några sånglektioner som andra lärare har och gå och kolla lite kurser och konserter. Det känns bra när man kan börja pricka av några saker från vårens "to do" lista! Den här veckan har jag några lektioner i skolan och så jobb nästan varje kväll. Fredag eftermiddag ska jag gå en ledarskapskurs i Vasa som Tine S håller, ska bli intressant. De följande två veckorna är det sportlov och flyttvecka för musikhuset. Så jag är nästan helt ledig från skolan i tv veckor. Då SKA det skrivas slutarbete och planeras konsert. Får verkligen ta vara på de två veckorna för sen kommer allt att braka loss på en gång! Kan inte fatta att jag har tänkt bli färdig till våren, får se hur det går...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar