fredag 4 mars 2011

I am home alone

Från och med idag är jag gräsänkling en vecka framöver. S drog till Levi imorse för att bo i stuga och ränna snowboard tillsammans med hans syster och hennes familj. Visst hade jag velat följa med, men det går bara inte just nu. work, work and no money. Men int sörjer jag, fjällsemester är nog inget för mig. Gillar inte snö, höga höjder, kallt och absolut inte att åka slalom. Jag är livrädd och fick nästintill trauma sist jag var och ränna, när jag blev lämnad högt upp i backen själv och inte kunde ta mig ner, huj! Däremot kunde jag åka med för att skida med vanliga skidor, mysa i stuga och äta gott, men det får bli en annan gång. Jag tror S fåt ta mig med till någon lokal backe här hemma så vi kan öva lite först på rännandet!
Så, nu e de helg och jag ska snart bege mig hem till F.by. Imorgon blir det kanske ikea med syster och mamma , vi får se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar