onsdag 2 mars 2011

idag ären bra dag

Godmorgon! Tog en sovmorgon idag, känner mig lite slut i kroppen av all träning! Men skönt att kunna sätta igång igen nu när jag blivit frisk. Försöker träna minst 3ggr/veckan och det borde ju inte vara något problem när jag jobbar på gym och får gå gratis alla pass. Nu är det också så fint väder om dagarna att det lite känns som man borde gå en sväng varje dag i solen eller ta fram skidorna. Det är ju sportlov ändå!
Igår var jag tillsammans med syster och barnen till Mässkär. Vi åkte i släde bakom snöskotern dit och barnen tyckte det var skoj! Lite laxsoppa och plättar och sen hem igen. Nu ska jag iväg mot staden och träffa Kicki, ska göra en provintervjuv om mental träning med henne som jag behöver till mitt arbete. Sorry om min blogg är lite tråkig just nu när jag mest skriver om jobb och mitt slutarbete, men men.. jag ska försöka bättra mig så snart jag får det färdigt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar