onsdag 18 maj 2011

London beibi

Jo, vi är hemma nu om någon undrade. Vi har varit i London över helgen och kom hem i måndags. Jag gillar London massor efter denna helg och ska snart åka dit igen. Det bästa med resan var phantom of the opera, första gången jaag sett en riktigt proffsig musikal, det var så häftigt och jag blev helt tagen av den vackra musiken och de duktiga aktörerna. Vi var en hel dag i Camden där det är som en mega stor marknad med vackra ting, kläder, smycken, konst, mat allt! Jag köpte en del grejer, men jag är lite besviken att S lyckades handla flera klädesplagg än mig! Så finns det ju många cafeer och pubar som är mysiga, dock är jag lite besviken på deras bakelser, det var ju mest torrkakor, men teet var bra! Hotellet var mycket fint och vi fick t.o.m frukost på sängen. Sämsta var att vi missade hockey finalen, grr där visades bara fotboll på sports barerna, de hade ingen ishockeykanal någonstans fast vi sökte som tokar. Nåja, det kommer ju flera hockey finaler får man hoppas..
Sätter upp några bilder lite senare, nu blir det lådbilsrally en gata bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar