tisdag 31 maj 2011

morgonrutiner

Min morgonrutin nu när jag är i princip ledig på dagarna går i samma stil varje morgon. Gör frukost och sätter på nyhetsmorgon och öppnar datorn. Sen sitter jag och läser öt, aftonbladet, f.b, och diverse bloggar. Just nu ingår blondinbella och Kenzas som två av de jag måste läsa. Bellas för att det är så kul att följa vad hon har för olika projekt, allt runt henne bara växer och jag beundrar henne för vad hon åstadkommit. Kenzas blogg brukar jag mest kolla på för att hon har så snygg klädstil och hela tiden shoppar nya fina saker, inspiration!
Efter det blir det att ta en promenad eller bara hämta posten. Duscha och sen är jag redo för dagen.
Nu ska jag gå min promenad och sen ska jag söka nya låter till duon och till barbiefamiljen. På lördag spelar B och jag i Fagerö och följande lördag är vi med 90-tals bandet i Purmo. De två inkommande veckorna kommer jag att vara sånglärare på två rockläger, för det bör jag också planera lite låtar till sångarna. Bra när man har att göra och kan jobba hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar