torsdag 22 december 2011

nå nu..

Jag tänkte bara meddela att jag är mycket stolt över mig själv som tagit mig igenom denna höst med allt jobb. Först när den sista allsången tonade ut på gymnasiets julfest kunde jag dra en sista lättnadens SUCK! Äntligen jullov! När jag först tackade ja till vikariejobbet och insåg hur mycket jobb det skulle bli så tänkt jag nog flippa ur, men allt gick bra och såhär efteråt ångrar jag inte en sekund att jag tog jobbet. Jag har lärt känna fina elever och en mycket stöttande lärarkår på båda ställena. Att få jobba med ungdomar och musik är det mest givande jobb jag vet, roligt när man vet att man hittat rätt! Nu ska jag ta ledigt en vecka och sedan kommer jag att lägga all min energi på sångstudion so öppnar igen 2 januari med både gamla och nya sångare. En del "projekt " har jag även i tankarna/på gång som jag ska börja fila på.. Hoppas det blir en lika rolig vår som hösten varit, dock med lite mindre jobbtimmar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar