tisdag 19 juni 2012

Egoboost

En glad överraskning kom på posten, Egoboost - Blondinbellas tidning! Jag hade beställt tre nummer av den för ett år sedan men fick aldrig några tidningar, men nu kom den första! bättre sent än aldrig.:) Säga vad ni vill om Bella men hon är i alla fall en stor inspirationskälla för mig vad gäller att göra karriär och inte ta någon skit. Att hon skriver om sin lilla hund, dyra väskor hon shoppat och dyl. stör mig inte heller:) Det är det som gör hennes blogg så bra, jobbgrejer blandat med roliga saker. Precis så vill jag ha det också. Jobba hårt med det jag brinner för och bli bäst på det jag gör men sedan ta vara på alla små godbitar i livet och belöna sig själv te.x med shopping, mat, resor. Att köpa den där extra goda osten bara för att man råkar ha råd eller välja precis det man vill när man går på cafe bara för att man känner att man är värd det. Vardagslyx!

5 kommentarer:

  1. Nämen Lini, du fatta ju int! Det e ju din födelsedagspresent av Mig och Marielle. En halvårs premunation på Egoboost! :)

    SvaraRadera
  2. VA! nähä, jag fick ju redan en finsk tidning??

    SvaraRadera
  3. Finsk tidning? What?? Nä, na toki har jag int beställt åt de! KAnske du fick he som extra... Men GRATTIS på födelsedagen. :)

    SvaraRadera
  4. Nehe, ok? Tack då iallafall! Super bra :) Faktiskt myki bra att läsa om!

    SvaraRadera
  5. Jag tänkt ju no liksom att jag sku ärv dom tåsan. :)

    SvaraRadera