torsdag 7 juni 2012

grr..

Kan bara konstatera att det finns inga kläder i denna stad (Jeppis), eller Kokkola! Och skor framför allt? Hallå, allt ser ju ut som det var från 90- talet. Jag blir så trött.. Igår var jag till Kokkola och hade ställt in mig på att storshoppa. Det var en massa saker jag behövde men jag kom endast hem med en grå tråkig kofta och fjäderörhängen. Besvikelsen var stor och jag for en sväng via Jeppis för att kolla runt lite där men men.. kammade noll! Från och med nu kommer jag endast shoppa på nätet. Nelly, Asos, h & m , bubbelroom.. Det finns ju hur mycket som helst och enkelt är det att bara klicka hem och spännande att få hämta paket på posten:) Bara att skicka tillbaka utan extra kostnad sånt som inte passart. Nej, nu ska här nätshoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar