måndag 1 oktober 2012

1 oktober

Så var vi plötsligt in i oktober och vi börjar gå mot juletider! Jo, om några veckor så är det jul.. faktiskt! Jag har varit lite slö med bloggandet och det är inte för att det inte händer något men orka ibland.. Jo.. mitt schema har ännu tagit en helomvändning och nu är jag i Jakobstad och undervisar endast onsdag, torsdag , fredag. I sångstudion är jag mån-tors. måndag och tisdag är jag hemma och läser på dagarna. Ganska skönt att börja veckan med en mjukstart. Måndag blir ofta en fixardag när jag kollar vad som ska göras under veckan och börjar kruxa av to do listan. Om ni har en sådan lista; ett tips är att alltid börja med det som är jobbigast först annars har det en tendens att lämna. jobbigt, jo men det är bara att börja på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar