tisdag 30 oktober 2012

Back on track

Igår morse kom jag hem från en helg i Stockholm. Jag hälsade på Stina som bor den sen flera år tillbaka. Vi träffades när vi båda gick på Kulturama för sådär 6 år sen. Alltid lika roligt att ses, känns som vi känt varann hur länge som helst! Det blev en hel del shopping, kan visa sen.. och fika förståss, mycket prat, lite festande på Golden hits och promenad på Djurgården. Så hann jag även med att träffa Nina som flyttat dit för några månade sen, mycket trevligt! Väldigt skönt ändå att vara tillbaka i Nykarleby och kunna vifta runt sig lite. Det är på tok för mycket folk i Stockholm för att jag skulle kunna känna mig bekväm där. Bra när man inser sånt, skönt och bo på landet! By the way mår jag bättre nu, proverna visar att jag är frisk men mykoplasman kan sitta i värsta fall ett år, så jag får väl räkna med att va lite tröttare än vanligt.. Men, int ska man klaga. Nu ska jag fara å undervisa, sen till frissan och sen mera undervisande. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar