lördag 12 januari 2013

så stilla

Jag vaknar upp till ett hus i tystnad. Simon gick upp tidigt för att skotta snö på nån isbana och har Leo med sig. Endast katterna och jag hemma. Det betyder lång frukost och att jag kan läsa i lugn och ro. Nu ska jag gå till gymmet och få upp pulsen lite grann. Tänk, jag var första gången i torsdags till gymmet med grannen på över 6 månader. Det är lång tid utan någon träning alls och det har faktiskt börjat kännas i kroppen. Jag har aldrig känt av något i ryggen förut men nu plötsligt. Så eftersom jag är på benen igen från nyårsförkylningen och anser att min mykoplasma SKA vara borta så kör jag igång igen. Jag har tänkt ringa en PT som kunde fixa ett program till mig att följa när jag är på gymmet. Med ett eget träningsprogram gör jag ju inget onödigt och vet att jag verkligen gör något som är till nytta just för mig och ger resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar