söndag 26 maj 2013

den 26 maj

Fantastiskt, vi är inte ens in i juni och det varma vädret bara håller i sig! En riktigt superhelg har jag haft med firande i dagarna tre. I fredags 50-års firande för faster, igår möhipppa åt Sarah som ska stå brud på midsommardagen (jag e tärna!) tror jag behåller bilderna privat från hippan;) och idag hade jag själv kalas åt familjen. Så roligt att träffas alla på en gång, alla de små grynen och fammo kom också! Jag skulle ju inte ha några presenter, men fick ändå en pion av syster - älsklingsblomma, en liten bricka som man kan fästa på soffarmstödet av Lotti - perfekt! Fina Cognacsglas av mamma, det behövde vi verkligen och ljus av brodern. Tänk vad de känner mig väl:) Vi var också en sväng med Leo till andra sjön och nu har han börjat våga sig allt längre ut i vattnet och tar flera simtag. Snart blir det båtpremiär för honom.. ska bli intressant. NU är vi alla tre såå trötta, så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar