tisdag 21 maj 2013

imorgon e ingen vanlig dag för då e de Carolines födelsedaag!

Imorgon blir jag ett år äldre och det känns riktigt bra. Nu tänkte jag skriva nånting riktigt filosofiskt men jag kom inte på nånting fiffigt. Hursomhelst, allt känns riktigt bra precis som det är just nu med mina snart fyllda 28 år!
Jag kommer inte att fira så värst mycket imorgon eftersom sångstudion har avslutningskonsert på kvällen och jag kommer att förbereda från morgon till kväll. Lite spännande är det när det är jag som ska se till att allting klaffar, men jag litar på mina elever! Och vad är nu bättre än att få fira i musikens tecken?! Ä så himla glad och stolt över att jag lyckats starta ett eget företag och att märka att allt jobb jag sätter ner ger så mycket tillbaka och jag får se människor utvecklas. Imorgon får jag bara njuta av all skönsång, ska försöka hålla mig från att bli allt för sentiental:)
Konserten börjar kl. 19.00 på Scala i Nykarleby

2 kommentarer: