söndag 22 september 2013

det var den helgen

I helgen har jag försökt vila upp mig ordentligt samt fixat i nya studion. Jag har nån konstig förkylning som inte verkar ge med sig, ingen hosta eller sjuk hals men sjuk och trött i hela kroppen. Åkte till hvc och tog blodprov i fredags så får svar imorgon om det är nåt värre, det känns ju lite likandant som förra hösten när jag fick mykoplasma.. usch då, om det är det igen.
Nå ja.. i lördags var vi och storhandlade till Ikea och jag lyckades få hem allt jag hade på listan till nya studion förutom två spottar. Idag har vi rivit ner lysrören i taket och monterat ihop möbler. Det är på gång och det känns riktigt nice :) Målet är att kunna flytta in om en vecka, får se hur det går.. Beror på hur snabbt tapeterna kommer och jag får på klart vilka färgnyanser det ska vara på tak, golv och väggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar