fredag 6 september 2013

fredag och måndag

Godmorgon fredag. Veckorna går så snabbt, det är måndag morgon och fredag eftermiddag i ett huj!
Har inte haft lust, tid, ork att skriva här på ett tag och funderar på att ta en paus i bloggandet. Får se hur det blir, ni lär ju märka..
Idag är min "lediga dag" men jag ska ändå hinna med lite saker innan det känns ok att ta helg. Strax på en vigselövning i Nykabi kyrka, jag sjunger på ett bröllop i morgon. Det har blivit flera vigslar i sommar och jag börjar känna mig rätt så bekväm där uppe vid altaret och visst är det härligt att få vara med på den stora dagen. Efteråt en sväng till j.stad på ett lunchmöte, förbereda lite i skolan och sen en snabbvisit till loppis för att söka efter något passande till nästa lördags "maskeradfest"med 20-30 tals tema.
Önskar er en varm och skön helg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar