måndag 26 augusti 2013

helgen då allt hände

I helgen har jag hunnit med att fynda på Juthbacka marknaden, festat i vårt nya sommarum, sjungit på spelmansdans i Forsby, vart och kollat på musikalen riskzon och sovit alldeles för lite!! Vilken tur att jag har ett jobb som börjar först vid 10 tiden måndag morgon..
Idag har by the way varit en riktigt givande dag med undervisning, fortbildning i psykiskt välbefinnande och en titt på min nya lokal för sångstudion (jag skrev på hyreskontraktet i fredags!) SÅ, nu får jag börja fixa och dona där. Det kommer bli så nice och på torsdag kommer en inredare och tittar på lokalen för att hjälpa mig med inredningen. Spännande!
här kommer en suddig bild på mig när jag yrar på med cykeln i Nykaabi.  Glad är jag iaf:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar