måndag 5 augusti 2013

Nytt hos oss

Dessa virkade dukar hittade jag hos mor. Tänk att jag avskydda dessa när jag var yngre, aldrig i livet hade jag trott de skulle komma till användning.

Kanske såhär på soffbordet? Eller så tänkte jag limma in dem i en gammal fönsterram med glas och sätta upp som tavla!

Idag kom nya mattan från Ellos (Åre matto 63,20 €) den har inte riktigt rätat ut sig än men jag älskar den mjuka färgen. Gillar läget i vardagsrummet nu, men snart blir det ett Ikea besök och då kanske soffan byter färg och jag skaffar nån ny lampa. Jag ändrar om rätt så ofta..:)

Glaskupa och fat köpt på Blossom outlet för 10 €. Kokosbollarna har jag såklart gjort själva och jag kan receptet utantill vid det här laget, men det är hemligt!
Myshörnan under trappan, dock sitter jag aldrig här och läser..


2 kommentarer:

  1. Så superfint! Blev också sjukt snål på dina kokosbollar! /Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack Sofia! Du har också så fint hemma:) Kokosboll e bäst!

    SvaraRadera