måndag 29 juli 2013

Godmorning sunshine

Ett tag sen sist, men vem orkar sitta inne och blogga när det är så här varmt och fint ute! Sen har jag också haft problem med att få in några bilder från kameran, jag tror min dator börjar vara överfull med bilder och kommer sprängas snart:) Jag vet jag borde göra något åt det, få ordning på dessa bilder, framkalla några och sätta i album och föra över resten till cd, meen inte just nu..
Vi har haft det superskönt den senaste veckan och i stora drag har jag bara ätit, simmat, solat, sjungit, strosat på Jakobsdagar och chillat järnet:) Idag börjar gubben i jobb igen och jag fortsätter här hemma och ska smått börja röja upp här och där.  2 härliga veckor ännu av ledighet, sen börjar skolan igen den 12.8.
En bild från min Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar