fredag 5 juli 2013

hede TOTO

Kära bloggen, idag är det fredag och jag ska inte gå och lyssna på TOTO som alla andra. Jag försöker hålla mig bort från F.B idag när hälften av statusuppdateringarna talar om att de ska på konsert ikväll. Visst, jag gillar Toto och känner till en del av deras låtar och nej jag googlar inte nu.. Rosanna, Hold the line och Africa. Okej jag googlade, men bara för att försäkra mig om att det faktiskt var deras låtar;) Jag har faktiskt koll på åtminstone de tre:) Jag hoppar över konserten eftersom jag inte gillar att stå och trängas med flera tusen ifall det skulle hända något och stora arenakonserter är inte riktigt det jag gillar. Men tuppen upp för arrangörerna, helt sjukt att Tota spelar i lilla Jakobstad! Alla ni som ska gå och lyssna ikväll önskar jag en fin kväll, själv kanske jag lyssnar på konserten från en av stadens uteserveringar. Ha en riktigt skön helg alla!! puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar