onsdag 7 augusti 2013

Are you with me!!

Alright, jag kan ju inte vara sämre än många andra bloggare som också gett sig på 30 day squat challenge. Jag höll ju på med mitt träningsprogram som jag fick av en PT i ungefär 2,5 månader och sen blev det sommar och jag skippade gymmet:) Men målet var att hålla på fram till midsommar och det klarade jag! Sen dess har jag inte tränat alls, men nu håller jag på med detta för att utmana mig själv och se om det faktiskt ger resultat. Idag är jag halvvägs, alltså på dag 16 (vilodag!) och imorgon återstår den tuffare sidan till höger.
Jag delar upp varje pass i 25-30 squats och där emellan gör jag 10 armhävningar och varje dagspass avslutas med planka i 30 sekunder. Det går ändå så snabbt så varför inte sätta lite fokus på resten av kroppen också! + för att det går så snabbt och att du kan göra det varsomhelst, bara att sätta igång direkt! Det känns så skönt efteråt och visst syns(känns) resultat redan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar