onsdag 14 augusti 2013

back on track

Vilken rivstart det blev efter semestern! Nu har jag jobbat och flängt runt i tre dagar från morgon till sena kväll. Just hemkommen från keikka med Dennis, vi spelade några låtar på Pedersöres företagarmiddag. Många kända ansikten och trevlig stämning! Imorgon åter till jobbet och sen på kvällen blir det m&i visning hos syster i Edsevö. Väntar med spänning på att få se den nya kollektionen. Det är ju mest barn kläder men det finns också riktigt snygga vuxenplagg.
Imorgon ska jag också och kolla på nya lokalen för sångstudion, jag bör bestämma en del detaljer så att byggarna kan börja fixa. Det är inte några stora ändringar som ska göras så jag hoppas det blir klart snart så jag själv får börja inreda. Spännande!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar