fredag 22 oktober 2010

helgen är kommen

En vacker fredag morgon och helgen väntar. Har inte speciellt mycket inplanerat i helgen förutom att jag har en keikka på lördag. Fotbollslaget Jaro har årsfest på stadshotellet och där ska jag sjunga några låtar under middagen och sen tillsammans med bandet. Det blir säkert trevligt!
Nu ska jag pyssla lite här hemma och sen invänta mina sångelever. Mot kvällen kanske det blir att bjuda hem nåt folk eller se idol. Det är ju ändå mycket underhållande att kolla, speciellt när både Elin och Geir ännu håller sig kvar i tävlingen.
Geir gissar jag tar hem hela skiten eller så blir han tvåa.
Elin kan falla ut redan ikväll, tyckte hon hade valt dålig låt för Beatles temat, men vem vet kanske hon gör något coolt av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar