onsdag 10 augusti 2011

inspiration

Vet att det är många som tror att Blondinbella, (Isabella Löwngrip)som driver en av sveriges största bloggar inte är mer än en rik, blond bimbo. Men efter att ha följt hennes blogg under några år så kan kan jag säga att hon är en mycket smart tjej. Hon kommer ofta med bra tips och pepp i sin blogg. Många gånger får man sig en tankeställare och hon har verkligen inspirerat mig på många sätt.
Denna del av ett inlägg som hon gjorde imorse gjorde mig på bra humör och jag kände mig stark inför dagen..



Om jag ska summera vad jag hittills har lärt mig i livet så är det att allt man vill uppnå i livet går att genomföra om man lägger tillräckligt med energi på det. Strunta i alla dumma tankar som drar ner dig, försök att tycka om dig själv, bli din bästa kompis, var envis och ge aldrig upp. Lyssna på folk men bestäm alltid själv och gå efter din magkänsla. Tycker de inte om dig för den du är så kan dom dra. Ändra dig aldrig för att någon annan är knäpp! När livet krisar så gå tillbaka till dig själv, och fundera på vad du tycker om och vill göra.
-Blondinbella-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar