fredag 5 augusti 2011

ny dag, nya möjligheter

Igår träffade jag musikläraren som jag kommer att vikarera under höstterminen. Jag fick bekanta mig lite med båda skolorna och vi gick igenom lite material och en sak är säker, jag kommer och ha otroligt mycket jobb framför mig. Med 2 olika skolsystem, lärarkårer, flera hundra elever dagligen och mycket som är absolut nytt matetrial för mig blir det här verkligen en utmaning. Jag har nästa vecka på mig att helst planera allt materil fram till jul och sen kör vi igång den 15 augusti. Så, jag har ingen tid att förlora som ni förstår!
Sångstudion börjar bli klar och användbar nu, ska bara fixa de sista sakerna i helgen. Jag hoppas att jag kommer att ha tid sen att ta emot de elever som önskar sånglektion, det har redan kommit flera förfrågningar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar