fredag 5 februari 2010

äntligen fredag och äntligen hemma

Vad otroligt skönt det var att komma hem igen efter allt turneerande!
När jag kom hem fick jag en liten överasskningschock. S hade rivit bort det bruna laminatgolvet och nu har vi vittmålat trägolv! Helt fantastiskt fint! Han har även tagit fam en gammal stockvägg på ena kortsidan av vardagsrummet. Vilken karl jag har, å vad han kan! Så nu sitter jag här och myser!

Ska strax bege mig till gymmet, det har ju blivit lite uppehåll med det när jag varit borta.
Jag har riktigt längtat efter att få komma igång igen och det e ju så det sak va, inget måstande!

Sen ska jag på en pedagogikföreläsning några timmar och ikväll blir det discobowling med mina bästisar!
Vet inte riktigt vad det går ut på men troligtvis bowling med mycket discovibbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar