söndag 21 februari 2010

helgens konserter

Igår kväll hade Tonfallet sin 35-års jubileumskonsert. Jag medverkade som solist på en låt, jag sjöng Gabriellas sång, låten ur den fina filmen, Så som i himmelen.
Det var en trevlig konsert med stor variation i repertoaren och mitt solo gick riktigt bra det oxå!
Ikväll ska jag även medverka so solist på Lions välgörenhetskonsert i Pedersöre kyrka. Det är ett flertal körer, solister, och blåsare som är med. Ska bli riktigt roligt, speciellt att höra alla de andra uppträda.
Det är alltid fint att få sjunga kyrkan och jag brukar ganska snabbt komma in i rätt stämning.
Jag kommer att framföra två sånger: Gabriellas sång (igen) med kören bakom mig och Unforgettable med cello och piano. Jag hoppas det blir lyckat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar