fredag 12 februari 2010

en lugn stund

Kom just hem från skolan, vi fick sluta några timmar tidigare och plötsligt ser min dag lite ljusare ut. Nu har jag två timmar extra att förbereda mig för helgen, det är flera låtar jag måste lära mig tills söndag.
Den här veckan har jag inte haft en timme över för nåt extra, inte heller för bloggandet, men så är det ibland!
I helgen ska mamma och jag på gospelweekend här i Nykarleby, mkt. trevligt ska det bli.
Ska bli skönt att få sjunga något annat än det man själv håller på med och att bara få smälta in bland 100 andra sångare.
Vi ska öva in nya sånger hela helgen och på söndag blir det stor gospelgala i runebergssalen kl. 4.
Därimellan ska jag oxå hinna till Närpes en vända och ha min första träff med Närpes skolmusikkår.
Jag kommer att medverka i deras 6 shower som är i mars- april. Ska bli häftigt att få sjunga med en hel orkester!
Nu ska jag återgå till övandet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar