tisdag 16 november 2010

tisdag 16 nov

Idag har varit en bra dag. Jag började med att åka till Esse och bli färgad i håret av min gode vän Sarah. Det blev riktigt bra och jag är mycket nöjd! Sen har jag hunnit med att öva lite primavista (notläsning) har en tent imorgon där jag borde klara min primavista, ifall jag gör det ska jag fira stort! Jag har även haft mina kära elever ikväll och det är så roligt när man märker att de går framåt och tar till sig vad man lär ut! Nu ska jag bara fixa fram en låt till morgondagens workshop. Det är soul och R&B, kanske inte riktigt det jag är inne på just nu men alltid lär man sig nåt!

1 kommentar:

  1. Hej caroline,

    jag hittade hit via din facebook sida och brukar läsa dina inlägg. kul att följa med vad du sysslar med. så roligt att se att du följer din dröm med musiken med tanke på hur mycket vi sjöng när vi var mindre:) jag lägger till dig på min blogglista på min blogg : dottersvag.blogspot.com /monica

    SvaraRadera