torsdag 18 november 2010

torsdagstankar

En mycket givande dag idag! Vi har haft soul workshop på musikhuset med en kille från Danmark som var grym, Nils Hp. Det blev en lång dag med mycket sång skratt och tårar, som alltid när husets sångerskor samlas! Nils har som bäst gig på hotellet i stan, jag hade tänkt åka och lyssna men det blev så sent när jag var och pumpade till gymmet och nu är jag helt slut i kroppen. Imorgon är det fredag och ledig helg för min del, härligt! På söndag eftermiddag åker jag igen på tour tillsammans med Anders G och Anders Ö. Denna gång startar vi i Uleåborg och rör oss där i trakten skulle jag tro. Det blir en intensiv vecka med några flera konserter än vanligt, som tur är jag frisk och ok i halsen denna gång så det ska säkert gå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar