torsdag 23 december 2010

Imorgon e de JUL!

Jag håller på att fixa med de sista sakerna som ska göras, ska göra en sallad till julbordet, snabbdammsuga, ta ut de sista islyktorna och elda i spisen. Imorgon är det jul och jag känner mig lite som ett barn. Lite nervös och spänd inför vilka paket jag kommer att få och också hur mina paket ska mottagas. KL. 11 ska vi äta julmiddag med min familj hos min syster i Forsby och dela ut lite paket. Sen åker vi och äter med Simons familj till Jeppo kl. 14, sedan julkyrka i Jeppo. Efteråt stannar han där och jag åker till mammas och så delar vi ut de sista paketen med familjen. Blir säkert sent förrän jag är hemma i Nykarleby och då byter S och jag paket först. Men jag vet redan vad jag ska få..
God jul till er alla! Hoppas det blir en riktigt fin jul imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar