söndag 26 december 2010

juldagens firande

Oh, tungt i huvudet idag! Vi kom hem runt 4 inatt efter en fantastiskt rolig kväll på krogen. Jag har ju inte varit ute så mycket på senaste, så nu var det verkligen roligt att gå! Vi var runt 20 pers. som åt middag, maten var ju inte något att hurra för men det hade jag inte heller väntat mig av stadshotellet.. Allt var sig likt där, men roligt hade vi! Det var mycket känt folk ut, såna som bara var hemma över julen och som man annars inte träffar så ofta. Min exsambo Mya var hemma från storstaden på besök, så henne var det extra roligt att träffa! Bra underhållning var det också av Feki och jag befann mig nog på dansgolvet största delen av kvällen.
Kanske man borde gå ut lite oftare, i rätt sällskap blir det nog nästan alltid skoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar