onsdag 15 december 2010

trött

Sitter och väntar på att min man ska komma hem från jobbet. Just nu är han nästan varje dag till runt 8 i jobbet, stackarn börjar ju 7 på morgon. Jag har också haft rätt långa dagar nu i skolan, men nu börjar det reda upp sig. Imorgon e jag helt ledig och på fredag har jag en sista lektion förrän jag tar jullov. Det ska bli sköönt med lov, men jag oroar mig alltid för att bli för rastlös under långa lediga perioder. Jag orkar inte bara vara hemma och slöa i sofffan och äta konfekt under julen. Några dagar räcker för det, men sen vill jag börja göra nåt!
Trött e jag nu fastän jag powernappat nästan två timmer just. Skulle gärna sätta på tvn, men vi har varit utan bild nu i två veckor. Hittills har det gått bra, men nu skulle jag verkligen ha lust att kolla på bonde söker fru! Det får blir bok istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar