tisdag 25 oktober 2011

blues

Usch vad det är tungt att stiga upp om morgnarna, fast jag oftast får sova till kl. 8. Strax när klockan ringer kommer tankarna om allt som ska uppnås, kommas ihåg  och hinnas med under dagen och jag känner bara att jag vill dra täcket över mig igen och låtsas som om det inte har ringt. Kan känna mig riktigt omotiverad och orkeslös om morgnarna, men strax jag fått lite mat i mig och piffat till mig så är jag tillbaka i mitt starka jag. Jag gissar det har att göra med mörkret och höst tider att man känner sig lite nere emellanåt. Men den här dagen blev en riktig super dag trots hopplösheten imorse. Vad jag vill komma fram till är att fast det nästan jämt känns jobbigt på morgonen så trivs jag så bra i allt jag gör under dagen när jag väl är i det. Fantasstiskt att få jobba med det man vill allra mest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar