måndag 10 oktober 2011

on the road

Nå, nu sitter jag i ett hotellrum i Joensuu. Idag har vi spelat i Joronen, jaronen eller vad det nu hette?! I Joensuu ska vi stanna två nätter och göra konserter här i trakten. Problemet är bara att min hals inte riktigt fungerar som vanligt, är riktigt förkyld och känns som jag hade en spikmatta i halsen..
Det blir ju lite extra spännande att göra konserter när man är i sådant skick. Jag kan få hosttacker när som helst och ibland känns det som om rösten är på väg att försvinna. Jag företälle

r mig bara mina röda svullna stämband som snart inte orkar ta ihop längre. Men har just varit till apoteket och inhandlat medicin, så kanske med detta ska jag klara veckan. Det bästa är väl nu att bara att undvika att prata något extra och vila. Hoppas på en friskare dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar