fredag 11 juli 2014

graviduppdatering

Idag v. 29 (28+1) tiden går fort nu och enligt gravidappen kan jag nu klassas som höggravid. Det känns nog av att det börjar närma sig, både kroppen och huvudet är inställd på bebis!
Bebin rör sig vilt här inne och mycket sammandragningar har jag också men allt känns ok.
De små krämpor jag har är väl tröttheten, fast jag inbillar mig att jag blivit lite piggare nu. Att vända sig i sängen och stiga upp ur sängen på morgnarna känns lite otympligt och värmen de senaste dagarna, hu hu! Att ligga i solen någon längre tid funkar inte, jag blir yr och illamående.

Annars så stortrivs jag med att vara ledig och har inget emot av att ta långa sovmorgnar, gå här hemma och fixa med bebisbestyr, påta i trädgården och fixa i köket. Jag hoppas jag kommer att trivas lika bra i hemknutarna när vi fått bebis:) Åh, denna väntan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar