onsdag 30 juli 2014

Om att boa

Jaa.. detta boande! Jag kan säga att strax vi plussade och jag visst jag var gravid började tankarna på att ordna upp hemmet. Jag funderade och planerade och oroade mig för hur vi skulle få allting "i skick" här hemma innan bebin kom. Det har gått lite i ruscher, men nu börjar det ju verkligen närma sig och jag skulle vilja ha allting klart till slutet av augusti. Då kan ju bebin komma inom 2-6 veckor, eller tidigare!!
Inga stora projekt här inne mera, men sådant som att torka ur alla köksskåp, tvättat fönstren och cleanat upp badrummet t.ex.
Sen ska ju BB-väskan packas, bebiskläder tvättas, sängen bäddas, mat lagas och frysas in + att jag ännu bör köpa några nödvändiga smörjor och ammningsgrejer + något riktigt litet plagg ifall vi får en liten bebis så är ju alla kläder i storlek 50 för stort.
Hå hå.. tankar sådär på kvällskvisten. Nu ska jag lägga mig, god natt!
Här, några bilder på vad vi pysslat med idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar