torsdag 11 mars 2010

C-kursen avklarad

Nu kan jag pusta ut! Konserten igår gick helt bra! Det kom mycket folk och kollade vilket kändes jättebra! Både familj, släkt och vänner.
Jag fick bra kritik av juryn efteråt och blev peppad inför att ta tag i nya utmaningar framöver!
Nu ska jag ta det lugnt några dagar och fundera på vad jag vill göra här näst.
Idag blir det nog bara soffan efersom jag just blivit av med två visdomständer.
Det gjorde inte alls ont att dra ut dem, för jag var så ordentligt bedövad.
Men nu efteråt är det ganska så obehagligt!
Det är väl bara att försöka vänta ut det och vara försiktig med vad jag äter, så jag inte river upp såret.

1 kommentar:

  1. Du gjorde en superbra konsert! Din första låt slog knock på mig och jag blev också mycket förtjust i din jazz!!!! Keep up the good work babe!!!! Å NJUUUUT!

    SvaraRadera