tisdag 23 mars 2010

tisdag idag

Härligt att stiga upp såhär tidigt och ändå vara så pigg och på gott humör!
Det är mycket som känns lättare nu när solen har börjat titta fram och man inbillar sig att det är vår genom att börja använda Converse och funderar om man vågar slänga vinterjackan snart?
Jag brukar alltid bli förkyld den här tiden på året eftersom jag bestämmer mig för att det är vår och varmt, trots minusgraderna och går i för lite kläder. Jag borde nog akta mig, har inte riktigt tid att bli förkyld nu.
Det är så mycket roligt just nu att se fram emot!
Vi har 4 shower kvar med Närpesmusikår och det ser jag verkligen fram emot. Vi har hittills fått jättebra resensioner, så det känns tryggt!
Om två veckor åker mamma lillasyster och jag till Stockholm i tre dagar för att shoppa loss. Härligt! Då ska jag träffa Stina, som jag inte träffat på snart ett år!
Vi gick på Kulturama ihop för tre år sen och hittade varandra där. Hon håller också på med musik, men kanske mest teater. Väldigt duktig, just nu håller hon på och turnerer runt europa som Pippi långstrump!
Då ska fika massor, te å kaka blir det som förr i tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar